June + July BOOKHAUL!

by augusztus 03, 2015 3 megjegyzés
Sziasztok!
Az elmúlt két hónapban 12 db könyvet szereztem be, plusz még kettő érkezik majd, őket a bookdepóról rendeltem, valószínűleg már csak az augusztusi haulban lesznek benne. :)



A 12-ből mindösszesen 5 db könyvet vettem júniusban és köztük egyet nagyon kedvező áron. Nyáron  mindig több romantikus történetet olvasok, ez alól nem volt kivétel az a két könyv sem, amit a bookdepository-ról rendeltem (még volt egy 10%-os kuponom!). Colleen Hoovertől a Maybe Someday-t, már régóta el szerettem volna olvasni! Nagyon sok jót hallottam róla. Kicsit sajnálom, hogy nem a US borítót vettem, de az majdnem egy ezressel drágább volt! :O 
Anna Todd After című regényét azért vettem meg, mert hihetetlennek tartottam, hogy ennyien szeretik a magyar molyok közül, míg a goodreadsen nagyon sokat lehúzták a könyvet. Hiába klisés a történet, én szoktam szeretni és gondoltam teszek vele egy próbát.

Nem hiányozhatott a polcomról ez a két szépség, egyszerűen muszáj volt megrendelnem őket, az Oppositiont ráadásul szüleimtől kaptam szóval nagy volt az öröm. :D Hát igen, mint az előbb is említettem, gyarapszanak a romantikus könyvek. :D Bár a Luxen 5.részét angolul már olvastam, magyarul kezdtem el gyűjteni 3 éve, így elengedhetetlen volt, hogy megszerezzem. A Hopeless-t pedig egyenesen imádtam, így nem volt kérdés, hogy a Reményvesztettet is megveszem.

Június utolsó könyve az Üresek városa volt Ransom Riggs-től. Nevetségesen olcsón vettem a líra akciójában.

Júliusban már kicsit jobban engedtem a csábításnak, bár szintén molynak tökéletes áron jutottam hozzá Laini Taylor Füst és csont leányai és Vér és csillagfény napjai című könyvekhez. A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei pedig egy mollyal való csere útján került hozzám.

Mivel Anna Todd Afterjét el is olvastam és még tetszett is, plusz nagyon rossz és zavaró függővége van, így elhatároztam, hogy a folytatások is kellenek nekem. Eredetileg csak a második részt, az After we collidedot akartam megvenni a bookline-ról, de megtaláltam az antikvár könyvek között a negyedik, befejező részt is, az After ever happy-t. Akkor még nem sejtettem, hogy a folytatást közel sem fogom annyira szeretni, mint az első részt, de amit főztél edd is meg! Hát így jártam. :D

Szintén egy kedves molynak köszönhetően szereztem be Alexandra Bracken Sötét elmék és Melissa Landers Elidegenítve könyveket, aki a Maxim szövegértéses versenye miatt kapott 50%-os kupont nekem adta. Ki hagyta volna ott őket, ha féláron megrendelhetőek voltak?! :D Mindkettő már elég régóta várólistás, ha szerencsém van, akkor a nyáron sort tudok rájuk keríteni, ha nem akkor megmaradnak a hosszú vonat utakra.

Július végén rendeltem meg a bookdepository-ról Jenny Han To all the boys I've loved before és PS.: I still love you című könyveit, mert Zsebi felhívta rá a figyelmem, hogy milyen olcsók, én meg gyenge lélek révén nem tudtam ellenállni a kísértésnek. Valószínűleg pont ma fognak megérkezni.
Ennyi lett volna a nyár első két hónapjának termése, de a bejegyzés írásakor még erősen kerülöm a líra és az alexandra nagy nyári akcióját, ahol minimum még egyszer ennyi könyvet össze tudnék válogatni. Majd augusztus végén kiderül, meddig bírtam. :D

Ti miket vettetek? Mennyire volt erős az ellenállásotok? Csak őszintén, ki vele! :D

Szép napot!

Lorelei :)

3 megjegyzés:

  1. Ugye milyen kedves vagyok? Csabitom a molyokat vasarlasra. Mentsegemre szoljon, hogy en is megrendeltem oket xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szornyu vagy! Linkelgeted nekem itt az akciokat :( szegeny penztarcam zokog. Meg a bankszamlam :( meg a polcom a teher alatt :D de en orulok ;) legfeljebb nem eszek xD

      Törlés