Népszerű(tlen) vélemény booktag

by január 09, 2016 0 megjegyzés

Sziasztok! Ma egy booktaggel készültem nektek, ami nem máson, mint a népszerűtlen vélemény szempontjain alapul. Lássuk is őket:

1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit te nem szerettél.
Colleen Hoover: This Girl. Tavaly olvastam el angolul az egész Slammed trilógiát, de a harmadik rész már egyáltalán nem ragadott magával. Szerintem teljesen felesleges volt, valamint Layken végképp kiakasztott benne a féltékenységi rohamaival. Belegondolva, a korábbi kötetek sem fogtak meg annyira. Szóval akkor inkább legyen a teljes trilógia. :D
Továbbá az If I stay is ilyen nekem (én nem látom benne azt a pluszt, amit a legtöbb ember), valamint az Útvesztő trilógia (egyáltalán nem izgultam a főhősért).

2. Egy könyv vagy sorozat, amit te szeretsz, de mindenki más utál.
Victoria Aveyard: Red Queen. Nagyon sokan lehúzták, a környezetemben is és igazából én sem vagyok vele teljesen megelégedve, mert gyakorlatilag nulla benne a csavarok száma, így teljesen kiszámítható. Ettől függetlenül mégis tetszik, mert érdekes a világfelépítése, nagyon kíváncsi vagyok további háttér-információkra, na és persze a végkifejletre. Úgy érzem, hogy nagy a potenciál benne és még rengeteget fejlődhet, alakulhat a történet és az írónő is. Talán a befejező kötet üt majd.

3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő a rossz pasival jön össze - legalábbis szerinted.
Húú az a baj, hogy ennél több könyvet is meg tudok nevezni. Legyen mondjuk Anna Todd After című regény-szerűsége. Tessának egyértelműen Trevorral kellene összejönnie. Ezerszer inkább összeillenek, mint Hardinnal. Pláne, hogy Hardinhoz senki nem való. :D

4. Egy népszerű műfaj, amit te ritkán olvasol.
Egyértelműen a horror. Valahogyan mindig helyezek fel horror könyveket a váró-és kívánságlistámra, csak nincs kedvem őket olvasni. Ha pedig mégis, akkor azt általában télen teszem, szóval talán most pont itt az ideje, hogy változtassak ezen.

5. Népszerű karakter, akit te nem szeretsz.
Emma (az Elakadó lélegzet), Alina (Shadow and bone), Pippa Kenn (Napszemű Pippa Kenn), Celaena (Üvegtrón), Penryn (Angelfall)

6. Egy népszerű szerző, akire te nem tudsz ráhangolódni.
Ne kövezzetek meg, de Stephen King. Eddig akármelyik könyvét olvastam, mindegyikben túl soknak éreztem a leírást. Már-már átesett a ló túloldalára. Valamint egyáltalán nem tart lázban az írásmód.
Valamint Joss Stirling. Nekem az ő könyvei már túlságosan cukormázas hihetetlen képtelenségek.

7. Egy népszerű klisé, amibe már belefáradtál.
A gyógyíthatatlan, halálos betegségekről szóló történetek. Akár a főhőst érinti, akár egy mellékszereplőt, komolyan kiakaszt, hogy minden második könyvben kifogom és akkor végigbőgöm az egész mindenséget. Hát miért kell megnyomorítani lelkileg?

8. Egy népszerű sorozat, amit te nem fogsz elolvasni.
Az Angelfall trilógia. Az első részt bevallom elolvastam -bár nagy szenvedések árán- és konkrétan a hajamat téptem a hősnőtől na meg a szerelmi száltól. Bahh, számomra esélytelen a folytatás. Az alapötletet nagyon jónak tartom na de a kivitelezés... számomra a karakterek teljesen megölik az élvezhetőséget.

9. Melyik könyvadaptáció (film vagy sorozat) jobb, mint a könyv
Hmmm...Ahol a szivárvány véger ér, Bridget Jones naplója, Ha maradnék, A negyedik és A felhők fölött három méterrel szerintem mind sokkal jobb filmként.

Ti hogyan látjátok a helyzetet?
Lorelei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése