January Bookhaul

by január 30, 2016 0 megjegyzés

Sziasztok! Ez a 2016-os év első bookhaul bejegyzése! ^^ El tudjátok hinni, hogy máris eltelt egy hónap? Lényeg a lényeg, hogy januárban vizsgaidőszak volt, ami nálam egyenlő az őrült és mániákus könyvbeszerzési kényszerrel. Ez látszik is a fenti kis kupacon. De nézzük meg közelebbről, mely szerzeményekkel bővült a roskadozó polcom.



A molyon láttam, hogy a Libri-Bookline akciójában 1200 Ft/db áron árulják Tiffany Reisz szépségeit. Rengeteg jót hallottam róluk molyon és úgy éreztem eljött az ideje, hogy én is belevessem magam a sorozatba. A legnagyobb problémám viszont az volt, hogy az első részt sehol se tudtam beszerezi. Márpedig nem akartam, hogy A szirén angolul legyen meg, Az angyal és A herceg pedig magyarul. Így is van elég hibrid sorozatom. :D Szóval őrült könyvkeresésbe kezdtem. De ti azt el se tudjátok képzelni! Átnéztem Sopron összes Coop üzletét, könyvesboltját, antikváriumát, hiperszupermarketjét és egyáltalán tökéletesen semmi. Mivel Szombathelyen tanulok, gondoltam ott is elvégzem ugyanezt (1-2 helyre már nem jutott időm) szintén eredménytelenül. Egyetlen online könyváruház vagy adok-veszek oldal/csoport sem árulta. Ráállítottam a létező összes ismerőst, molyt, majd végül meglett.
Egy nagyon kedves moly talált 2 példányt Újfehértón (!!), nem semmi távolságra tőlem. Postaköltséggel együtt aranyáron, de a lényeg, hogy az enyém lett a kicsike. Ajánlom, hogy tényleg olyan jó legyen, mint mindenki állítja! :"D
Szintén molyos vásárlás eredménye Vivien Hollowaytől a Moira. Szépen lassan gyűjtögetem az írónő könyveit, de remélem, hogy most már végre időm is lesz elolvasni őket. 1550 Ft-ért vettem postaköltséggel együtt, ennyiért képtelen voltam otthagyni. :)
Az egyik barátommal elkerültük egymást a téli leállás előtt, így utólag mentünk el ajándékot venni nekem. Maggie Stiefvater Blue Lily, Lily Blue-ját választottam, az első két rész ugyanis már nagyon hiányolta. :D Még egyszer is köszönöm Ádi!
Mialatt a Coopokban keresgéltük apuval A szirént, ráakadtam A gyilkosság alkímiájának folytatására, A gyilkosság illúziójára Carol McCleary-től. 500 Ft-ért bűn lett volna otthagyni.
Az utolsó csoportba tartozik On Sai Apa, randizhatok egy lovaggal? című könyve. On Sai rajongó vagyok a Calderon első része óta, így nem volt kérdés, hogy szeretném az összes regényét a polcomon tudni. Sajnos a Szivárgó sötétség kötetei még hiányoznak, pedig a most befejezett Lucy is hatalmas kedvencem lett. *.* Csere útján jutottam a könyvhöz.
Úgy látszik mániám lett a nehezen megszerezhető könyvek gyűjtése, ugyanis Erin Morgenstern Éjszakai cirkuszára is szemet vetettem, de nem kapható már boltokban. Szerencsére szintén csere által lett belőle egy saját példányom. Végül, még mindig a Tiffany Reisz regény keresgélése közben akadtam Vavyan Fable Hol volt, hol nem volt című banyameséjére egy antikváriumban. Szegény, elég megviselt állapotban volt, de mindösszesen 900 Ft-ba került és még kuponom is volt, így gyakorlatilag ingyen hoztam el.

Könyvekben gazdagon indult az újév? Ti miket vettetek/kaptatok/cseréltetek januárban?

Lorelei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése