MAGIC DIVINERS: Book a Sloth Club április

by április 11, 2018 0 megjegyzés

Oké, szóval nagyon nehéz úgy felvezetnem ezt a bejegyzést, hogy tisztában vagyok a doboz tartalmával. Szívem szerint egyből csak áradoznék róla és mellé pattognék az örömtől. Már a februári angol boxot is imádtam, sőt, a könyvvászonnal azóta is nagyon jó kapcsolatot ápolunk. Na de gyerekek. Gyerekek, gyerekeeek!!! Az áprilisi Magic Diviners vitt mindent. Spoileresen folytatom. 


Kérdéses sem volt számomra, hogy nekem erre a BASC dobozra szükségem lesz és mennyire, de mennyire beigazolódtak a sejtéseim! Már a buborékos csomagolás kibontása után szembesültem azzal, hogy egy kis csokoládé integet felém. Pontosítva a Nestlé fekete mágiája próbált átcsábítani a nassolás sötét oldalára. Khm, nem kellett sokat győzködni. Annak ellenére, hogy étcsokiról van szó, szerintem mindenki megtalálja a saját Gombóc Artúr énjét, miután végigböngészte a kínálatot. 


A dobozon lévő új logó szerintem nagyon jól feldobja az ember hangulatát, tetszik, hogy ennyire színes lett. Az első dolog, amit megtalálhatunk, az egy Book a Sloth Clubos hűtőmágnes. Tökéletesen passzol az előbb említett logóhoz. 


A csoki után a következő gyengeségem is elrejtőzött az április dobozban, ami nem más, mint kávé, kávé, kávé. A teának is felettébb örültem volna, de a közeledő vizsgaidőszakot mindenképpen elviselhetőbbé teszi majd ez a kétféle koffeincsoda. Ahh, isteni az illatuk! Kaptunk még két wax viaszgyertyát. Ezekkel már találkoztam a neten, de még soha nem használtam őket. Ha jól tudom, akkor meg kell olvasztani/fel kell melegíteni őket? Tudja valaki a magyar nevét? Viasztorta? Viasz gyertya torta? (Help!) Mindegy is, az illatuk kifejezetten jó. 


Mindezeken felül meglapult egy könyv formájú tároló is a dobozban, ami szerintem szuper hátborzongatóan néz ki. Szívem szerint könyvet őriznék benne (nagyon kreatív, tudom), de ahhoz picike. Ha a nasi és a kávé nem lett volna elég, még egy abszolúte hatalmas kedvencet avathattam az áprilisi hónapban. Ez pedig nem más, mint egy szőrös, lajháros alvómaszk. Évek óta nyaggatok mindenkit azzal, hogy lepjenek meg egy ilyen csodával. Úgy látszik, a BASC-nál meghallgatásra kerültek az imáim. 


Ezen felül a Prológus társaim által összerakott The Sloth Whisperer és a könyv tényleg már csak tejhab a kávén.  Hónapok óta vártam a Tomi Adeyemi könyvének megjelenését, el sem hiszem, hogy végre a kezeim között tudhatom. Én is meghatódtam, amikor elsírta magát a tiszteletpéldány kézhezvételekor. Lentebb be is másolom a twitteres videóját. Szavakat sem találok az elégedettségemre. Csillagos ötös Book a Sloth Club, nagyon jól összeállított doboz lett a Magic Diviners.


A dobozt nagyon szépen köszönöm a BASC-nak!

Ha első vásároló vagy, akkor kedvezmény is jár a PROLOGUS20 kód használatával. A második dobozból jár 20% kedvezmény, amit az első vásárlás után hűségpont formájában kapsz meg, majd a másodiknál felhasználhatod.

Lorelei

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése