June BOOKHAUL

by július 02, 2016 2 megjegyzés
Sziasztok! El sem hiszem, hogy már elrepült egy hónap a nyárból! Tyűha, fogy a korlátlan olvasási idő, az biztos. Egy pokoli vizsgaidőszak után végre én is hazaköltöztem a koliból és igyekszem elmerülni a könyvek világában. Elég szép számmal sikerült beszereznem új polclakókat ebben a hónapban is, plusz még a könyvtárba is betévedtem.
Már csak időt kellene szereznem. :D

Lássuk, miket vásároltam/cseréltem/kaptam júniusban:




Ebben a hónapban éreztem igazán azt, hogy mennyire jó is molynak lenni, valamint arra is rájöttem, hogy mennyi fantasztikus ember bújik meg a felhasználónevek mögött.
Kezdődött Ilona Andrews Magic Bites című könyvével. @Fallen_Angel adta nekem csak úgy. Bizony, hihetetlen a lány. Szerintem fogalma sincs róla, hogy az akkori borzasztó napomat mennyire feldobta a kedvességével. Nem mellesleg nagyon régóta meg szerettem volna szerezni ezt a regényt. Még egyszer is nagyon szépen köszönöm! :)
Lev Grossman A varázslók című kezdő kötet már a megjelenés óta izgatja a fantáziámat. Ahogy időről-időre olvasom az értékeléseket, feltűnt, hogy eléggé megosztó a sorozat és kíváncsian várom, hogy én melyik tábort erősítem majd. Egy molytól vásároltam hihetetlenül jó áron. Robert Jackson Bennett könyve először a címmel, utána a borítóval, végül pedig a fülszöveggel fogott meg. A Lépcsők városához csere útján jutottam hozzá. Köszönöm @Katalin_Bartha!:)

Továbbra is a molyok fantasztikusságánál maradva, biztosan sokan hallottatok egy szegedi könyvesbolt 50%-os akciójáról. Bizony, a Grimmről van szó. Az üzlet az ország másik felén van, mint ahol én lakom, azonban nem akartam kimaradni a kedvezmények adta lehetőségekből. Kis ártatlanul nem sejtettem, hogy amúgy postáznak akárhova, ezért a szegedi molyok segítségét kértem. Végül @clarissa küldött nekem üzenetet. A legnagyobb türelemmel végighallgatta a kérésemet, minden nyűgömet és bajomat, majd személyesen ellátogatott a boltba, ahol a hiányzó darabokat megrendelte és el is postázta nekem. Így sikerült hozzájutnom Amy Harmon Arctalan szerelem, Jennifer A. Nielsen Szökött király és Árnytrón, valamint N.K.Jemisin Az ötödik évszak című könyvekhez féláron. Az Arctalan szerelmet kinyitva egy apró üzenetet is találtam. Leírhatatlanul hálás vagyok és tényleg nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen rendes voltál egy idegennel. :)

A hónap utolsó szerzeményeit az Athenaeum kiadónak köszönhetem. Kati Hiekkapeltotól a Kolibri nagyon megragadott, így nem volt kérdéses, hogy a folytatásba, a Védtelenülbe is mindenképpen belekezdek. Kell egy kis jeges krimi a forró nyári napokra! :)
Makai Rita Határtalan szerelem Párizsban című könyve úgy, ahogy van, azonnal rabul ejtett és csak kántálta a lelkembe, hogy szerezz be. Alig várom, hogy elkezdhessem. Lassan végzek a bejegyzéssel és visszatérhetek a drágaságaim közé!

Júniusban tartottunk egy kisebb molytalálkozót Sopronban, amit egybekötöttünk az éppen aktuális Múzeumok Éjszakájával. Mindig öröm találkozni veletek, titokban lesni a fess huszárokat vagy pincérsrácokat. :D @Fainthoar rövidke élménybeszámolóját IDE kattintva olvashatjátok el.

Ti miket szereztetek be a nyár első hónapjában?

Lorelei

2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik :) Nekem Liane Moriarty: The Husband's Secret, Big Little Lies van úton végre, bár még nem érkezett meg, és megvettem Amy Kathleen Ryantől a Lángot. Olvasási időt én is kérek, bár most nekiálltam a My Sister's Keepernek :) Üdv, Ginewra

    VálaszTörlés
  2. A My sister's keeper sírós lesz, készítsd a zsepit, engem teljesen szétszedett de ennek ellenére imádom! *.*
    Amy Kathleen Ryan sorozatát pedig illene már elkezdenem de minden könyvnél ezt mondom :D Szívesen küldenék olvasási időt, csak már nincs honnan.:(
    Kitartást! :)

    VálaszTörlés