May BOOKHAUL

by május 31, 2015 0 megjegyzés
Sziasztooook! Hááát igen... ahogy látjátok májusban kicsit elszaladt velem a ló....de vizsgáim voltak és stresszkönyvvásárló vagyok! 
 
Megérte, mert az írásbeli vizsgákon átmentem és mehetek a szóbelire! Még egy lépéssel közelebb a szakma felé! :) Bár a 16 könyv akkor is baromi sok... :O De semmi ok a pánikra! Nem mindegyik könyvet vettem én! :D 

Egy kedves molytól kaptam 5 db-ot a kupacból, mert neki már nem kellettek és lehetett szabadon választani a kijelölt polcról. Így döntöttem Cecelia Ahern Bennem élsz, Monica Murphy Heti csaj, Jus Accardo Touch-Érintés, Gayle Forman Csak egy nap és Zakály Viktória Szívritmuszavar című könyvek mellett. Nem lehetek neki eléggé hálás, szóval köszönöm szépen még egyszer a kedvességedet, ha akármikor is itt járnál ezen a kihalt kis blogon. :) Többet közülük már régóta el szerettem volna olvasni, így ez egy kicsit olyan, mintha álom válna valóra. :D

A következő kupacot szintén úgy kaptam ajándékba. Ann Aguirre Hordáját a nővéremtől, aki bemerészkedett a szombathelyi libribe a kedvemért, bár megtalálni már nehezen tudta. :D A maradék 4 könyvet anyukáméktól kaptam. Kuponos napok voltak az egyik magazin jóvóltából, így jutottam hozzá Jessica Sorensentől a Callie, Kayden és a véletlenhez, aminek a brutális függővége miatt a folytatását kértem gyereknapra, vagyis a Callie, Kayden és a megváltást. Belefért még a gyereknapi keretbe egy Síri csendben Jeaniene Frosttól, amit antikvár könyvként rendeltem, valamint Marie Lu Legendája, mivel a harmadik részt szintén megtaláltam a Bookline antikvár kínálatában az első kettő viszont nem volt meg saját példányként.

A kupac harmadik része az, amit én vettem, vagy szereztem be. Sarah J. Maas A Court of Thorns and Roses című könyve egyértelmű választás volt, plusz ha úgy vesszük, ezt még áprilisban rendeltem elő. 0:)
Szintén tőle, tudom, hogy előző hónapban már egyszer megvettem a The Assassin's blade-et, de nem azzal a borítóval ami passzolt a többi részhez, így ezt is muszáj volt!
Böszörményi Gyula Leányrablás című könyvét azóta meg akartam szerezni, hogy múlt hónapban elolvastam és sikerült is egy cserének hála. Végre van belőle saját példányom! :)
Marie Lu Champion-Bajnok antikvár szerzemény a Booklineról, Katie McGarry Feszülő húr című regényével együtt. Az utóbbit egyszer már elcseréltem angolul mert megtetszett, így nem igazán értem, hogy miért vettem meg újra, ne is kérdezd. Suzanne Collins Az éhezők viadala sorozata nekem nem csücsül a polcon, próbáld ne keresni a logikát abban, hogy az Alexandra akciója alatt miért a 2.résszel, a Futótűzzel kezdtem a sorozat begyűjtését. :D Köszönöm :D

Mellesleg volt szerencsém a hónapban jópárszor ügyintézni, mert az ACOTAR nagyon rossz állapotban érkezett meg, de a Bookdepo küldött egy új példányt belőle, szóval nagyon rendesek voltak. A Bookline antikváriumos rendeléssel kapcsolatban is pórul jártam, mert a könyvek adatlapjain kemény kötésűnek voltak feltüntetve, mikor eredetileg puhák, szóval igen.... Írtam nekik, de az antikváriumot hibáztatták, mindenesetre adtak 10% kedvezményt a rendelésből kárpótlásul. Végül az Alexandrában csak filmes borító nélküli Futótűz volt, amiatt szintén panaszkodhattam, de találtam másik boltjuk raktárában és szó nélkül újra kiszállították. Nektek milyen ügyintézős tapasztalataitok vannak? :)

Szép napot!

Lorelei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése