April BOOKHAUL

by május 01, 2015 0 megjegyzés

Sziasztok!
Úgy érzem, számomra a könyvvásárlás a terápia. Amint egy kicsit is stresszes vagyok, rendelek egy könyvet és máris szebb minden. Szóval, következő hónapban vizsgázok, remélhetőleg meglesz a szakmám, viszont egyre stresszesebb leszek és egyre több könyvet veszek. :D Kíváncsi leszek májusra :)
Na jó, azért volt húsvét is, meg remek akciók... :)
Szóval, a hónap első szerzeménye Mira Granttől a Feed vagyis Etetés volt. A története annyi, hogy láttam
leakciózva a Bookline-on, de mivel ott fizetni kellett volna a szállításért, ezért utánanéztem a Libriben. Ott nem volt fenn a honlapon, ezért igénylést adtam le rá, ahol véletlenül duplán akciózták le, így kemény 592 Ft-ot fizettem érte. :D
 
A nyuszi is itt járt a hónapban és nemcsak tojást tojt, hanem könyveket is.
Cecelia Ahern Talált tárgyak országa és Ann Aguirre Menedék című könyveket hozta nekem. :)
Cecelia kilóra megvett a Love, Rosie-val, azóta szemezek a többi könyvével és ő pont akciós volt a Lírán. A Razorland trilógia is régóta kívánság de legalábbis várólistás és szintén a líra akciójának köszönhetően ez a nyuszi nagyon olcsón jutott hozzá.

Bár angolul már befejeztem a Luxen sorozatot, mégis magyarul gyűjtöm össze a részeket, esedékes volt, hogy megrendeljem J.L.Armentrout Origin vagyis Eredet című könyvét. Remek kuponokkal elég kedvező áron jutottam hozzá és ez a gyönyörű borító végre a polcomra is felkerült! A The Assassin's blade-det is régóta el akartam olvasni, Sarah J. Maas könyvei nagy kedvenceim, egy kedves molytól szereztem be őt.

A Menedéket sikerült elolvasnom áprilisban és amíg tartott a Líra akciója, addig meg is vettem a folytatást a Helyőrséget, mert nagyon lenyűgözött az első rész. A Throne of glass pedig hiányzott eddig a gyűjteményemből angolul, lévén csak magyarul van/volt meg.
Hát ők lettek volna április szerzeményei :)

Szép napot!
Lorelei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése