Összegzés: 2017 + tervek a jövő évre

by december 31, 2017 0 megjegyzés

El sem hiszem, hogy újra eltelt egy év. Az előző szilveszter hihetetlenül élénken él az emlékezetemben, erre tessék, itt vagyunk, megint a végén valaminek. Ha követed a blogot, akkor láthatod, hogy 2017 minden volt, csak nem az olvasás időszaka. Sajnos az 50 olvasott könyv sem jött össze, viszont annál nagyobb öröm, hogy ezek nagy része hihetetlenül jó olvasmány volt! Nem is tudnék csupán egyetlen regényt kedvencnek jelölni. Azért összeállítottam egy top 5-ös listát preferencia nélkül, valamint egy 30 tételből álló TBR-t is. Szeretném feldobni az idei év összegzését egy személyesebb válogatással is, amelyben összeírtam, hogy mikre tudtam rávenni magam/mik is történtek velem 2017-ben.


Kezdjük a TOP 5-tel, amibe az újraolvasásokat nem számoltam bele és olvasási sorrendben írtam őket ide.

  1. Colleen Hoover: It Ends With Us
  2. J.Goldenlane: Napnak fénye
  3. Marissa Meyer: Cress
  4. Alwyn Hamilton: Rebel of the Sands
  5. Stephanie Garber: Caraval

De imádtam On Sai novelláskötetét az Esővágyat, Cinda Williams Chima írónőtől a The Demon Kinget. A marsit nem lehet nem szeretni, CoHo másik regénye, a Confess szintén levett a lábamról, valamit a Lelkek könyvtára is Ransom Riggstől.

Nézzünk egy listát a következő évre, kíváncsi leszek, hányat tudok megvalósítani belőle szakdoga mellett. A legújabb megjelenéseket nem vettem számításba, sőt igyekeztem leginkább a saját polcomról nézelődni. :D

1. Sarah J.Maas: A Court of Wings and Ruin

2. Rick Riordan: A szörnyek tengere

3. Róbert Katalin: Szelidíts meg

4. Diana Gabaldon: Outlander

5. Rick Riordan: A titák átka

6. Heather Fawcett: Even the Darkest Stars

7. Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó

8. Colleen Hoover: Ugly Love

9. Cinda Williams Chima: The Exiled Queen

10. Sarah J.Maas: Empire of Storms

11. Marissa Meyer: Winter

12. Sarah J Maas: Tower of Dawn

13. W.Bruce Cameron: Egy kutya négy élete

14. On Sai: Miogin bázis

15. Marissa Meyer: Heartless

16. Böszörményi Gyula: Nász és téboly

17. Moskát Anita: Bábel fiai

18. Amie Kaufman-Jay Kristoff: Illuminae

19. Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz

20. Rosamund Hodge: Crimson Bound

21. Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz

22. Patrick Rothfuss: A szél neve

23. Colleen Hoover: Without Merit

24. Francesca Zappia: Eliza and Her Monsters

25. Leigh Bardugo: Six of Crows

26. Kristen Ciccarelli: The Last Namsara

27. Naomi Novik: Rengeteg

28. J.Goldenlane: Holdnak árnyéka

29. Tricia Levenseller: Daughter of the Pirate King

30. Anthony Doerr: A láthatatlan fény

Végezetül pedig egy néhány dolog, ami idén történt velem:

1. Életemben először játszottam Never have I evert

2. Először csúsztam le egy vízicsúszdán (igen, ehhez 21 évnek el kellett telnie xD)

3. Először voltam gyógyfürdőben

4. Először készítettem házi langallót

5. Edzettem 3 hónapnál többet egyhuzamaban

6. Ez a bloggerina szerelmes is lett idén

7. Jártam a VOLT-fesztiválon

8. Egész jól belejöttem a biliárdba

9. Megsültem a veszprémi állatkertben

10. Szerveztem és nekem is szerveztek születésnapi bulit

11. Elkészítettem életem első sajttortáját

12. Sikerült kétszer is felfáznom

13. Birodalmi lépegető voltam a korcsolyapályán (No nem beöltöztem, ilyen béna voltam)

14. Bejártam a Savaria karnevált

15. Kapott el vihar a Balatonnál

16. Nővéremmel elkezdtük megvalósítani, hogy Pandora karkötőt vettünk egymásnak, amire mindig névnap és szülinapkor Charmokat választunk a másiknak. Így ha ránézünk, mindig a másik fog az eszünkbe jutni.

17. Voltam Alvin és a mókusok koncerten

18. Vártam másfél órát túlárazott finomságért a Kürtőskalács fesztiválon

19. Először ettem KFC-ben

20. Először utaztam nagyobb távolságra egyedül

A fentiek egy kis ízelítőt nyújthattak aziránt, hogy idén miért is olvastam kevesebbet. Tudjátok, visszanézve egyáltalán nem bánom. Idén úgy alakult az élet, hogy mindaz, amit eddig a könyveken keresztül élhettem át, az megvalósult a valóságban is. No nem a vámpírokra, időutazásra vagy léghajócsatákra gondolok, de értitek. Köszönöm, hogy velem tartottatok idén, találkozunk jövőre is! Nagyon boldog új esztendőt és sok szerencsét kívánok!

Nektek mik voltak az idei kedvencek? Miket terveztek olvasni 2018-ban?

Lorelei

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése