December Bookhaul

by december 30, 2015 0 megjegyzés

Sziasztok! Csak egy kicsit szaladt el velem a ló decemberben. Jobban belegondolva, ennek azért nagy részét nem én vettem ám! :P

Nem terveztem Vörös Pöttyösre a hónapot, de hát így alakult! Karácsonyra kaptam ajándékként Zakály Viktória Hanna örök című könyvét az egyik kedves barátnőmtől. Az első részét imádtam, a folytatást pedig alig bírtam kivárni. Sőt, már próbáltam beszerezni, de sehol sem sikerült. Csere útján jutottam hozzá Marie Lu Legenda trilógiájának hiányzó darabjához, a Prodigy-Született tehetséghez. Lassan érik ám egy újraolvasás is!
Megleptem magamat egy szereretcsomaggal. :D
Valahogyan meg kellett ünnepelnem a sikeres zh-kat, hát milyen nagyszerűbb módja lett volna ennek? Kerstin Gier-Silber című könyvét már angolul meg szerettem volna kaparintani, de jó ez így. Maggie Stiefvatertől a Hollófiúkhoz már volt szerencsém- igaz akkor annyira nem tetszett. Most azonban késztetést érzek arra, hogy elölről nekiálljak a sorozatnak, mert úgy vélem, most nagyobb a lelkesedésem a világ iránt és lehet, hogy imádnám is. :D Ne próbáljatok megérteni...
Ajándékkönyvként L.J.Smith A titkos kör sorozatának első részét kaptam. Talán, talán ő jobb lesz, mint Vámpírnaplók pajtása.

Még szülinapomra kaptam 3000 Ft Líra utalványt, amit ki is használtam és megrendeltem a Leányrablás Budapesten régóta várt folytatását, A Rudnay-gyilkosságokat (Böszörményi Gyulától), valamint J.L. Armentrout Shadows-ját, hogy teljes legyen a gyűjteményem!
Rendeltem barátoknak könyveket a Book24-ről és úgy voltam vele, hogy 200Ft-tal fizetnék többet akkor, ha megrendelném magamnak Vivien Holloway valamelyik művét (szállítási költség helyett). De Winie sorozatának csak a második része volt kapható, így jutottam hozzá a Tolvajbecsülethez.
Végül, anyukámék is megleptek egy szeretetcsomaggal. A Hollófiúk folytatása, az Álomrabók bújt meg J.L.Armentrout Oblivion-feledése mellett. Az ajándékkönyv pedig ebben az esetben Matthew Quick Bocsáss meg, Leonard Peacock-ja volt. Nagyon örültem mindnek, hisz vagy kívánság-vagy várólistásak voltak. :)

Velük bővült az immár teli polcom decemberben. Most mihez kezdek? Ti miket szereztetek be a hónapban? :)

Szép napot!

Lorelei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése