June WRAP-UP!

by július 03, 2015 2 megjegyzés
Sziasztok! Júniusban 13 könyvet tudtam elolvasni, szerencsére a vizsgák is meglettek, szóval nem volt akadálya az olvasásnak! :)

http://maybeitisaboutthestory.blogspot.hu/2015/06/colleen-hoover-maybe-someday.html
CoHo könyvei mindig úgy magával ragadják az embert, a Maybe Someday-ben is egy kedvencet avathattam. Egy bővebb értékelést is írtam róla, amit a borítóra vagy IDE kattintva érhettek el.

Jessica Sorensen Callie, Kayden és a véletlen folytatására is sort tudtam keríteni ebben a hónapban, vagyis a Callie, Kayden és a megváltásra. Az első rész sokkal jobban tetszett. Úgy éreztem, inkább csak egy helyben toporgunk, annyira nem láttam, éltem át a szereplőkben végbemenő változást. Ismeritek az érzést, ami olvasás közben a mellkasotokra telepszik és szó szerint együtt szenvedsz vagy nevetsz a szereplőkkel és teljes szívedből szurkolsz nekik? Az előbbi most kicsit elmaradt. Sokkal sötétebb ez a rész az elsőnél. Azt gondolhattuk, hogy Kayden annyira erős, hogy nem teljesen tört meg, pedig az ellenkezőjét bizonyító jelek már az első részben ott voltak előttünk.
Ami külön tetszett, hogy a főhőseink nem dobálóznak csak úgy a „szeretlekekkel", hiszen egy megtört lelkű tudja-e egyáltalán mit jelent mindez? Át tudja-e ölelni a fényt a sötétség után?
Örülök annak, ahogy a szereplőink sorsa alakulgat, mindenképpen folytatom és remélem sokkal több felhőtlen pillanatuk lesz. :)

J. L. Armentrout Luxen sorozatát szerintem elég sokan ismerjük. Az ő műve J. Lynn néven írva a Wait for you. Ha nem lenne az írónő jellegzetesen jó stílusa, akkor lehet, hogy nem tetszett volna ennyire. Az alaptörténet nem újdonság már -kivéve mondjuk annak, aki ezzel a könyvvel kezdi a kategóriát :D – de nagyon jól szórakoztam. Imádom, hogy jelen van a kémia, a szikra, a feszültség a szereplők között. Avery nem a legjobb főhős, szerintem Cam viszi a hátán a történetet. Az ő szemszögéből olvasva (a Trust in me-ben), szerintem sokkal élvezhetőbb. Amikor történt egy bizonyos esemény, úgy a 6/10 részénél, akkor eléggé megijedtem, hogy most a végéig szenvedés lesz. Cam nagyon nem érdemelte azt, ahogyan akkor Avery bánt vele. Egyszerűen gyerekesen viselkedett.
Viszont imádtam a közös jeleneteiket, Camet, ahogyan megszelídül és lelassít egy lányért és a mellékszereplőket. Nem csalódtam az írónőben! :)
 
A Cam szemszögéből íródott Trust in me-t is elolvastam. Sokkal jobban tetszett a történet az ő nézőpontjából, ezerszer jobb karakter, mint Avery. Nekem egyetlen egy, apró problémám van, ha a fiú oldaláról olvasom a könyvet, általában mindig azt veszem észre, hogy a gondolataik és az, amit kimondanak, azok teljesen más stílusúak. Máshogy nem tudom megfogalmazni.
Nagyon tetszett és jó volt betekinteni 'a kulisszák mögé'. :-)

Jennifer A. Nielsentől A Hamis hercegre is sort kerítettem júniusban.Nagyon jó az alapötlet, azzal nincs gond, az hibátlan.
A legtöbben azt írták, hogy milyen, nem is humoros de ahhoz hasonló a könyv. Az első pár oldal után erre az állításra eléggé rácáfol a történet. Szerintem egyáltalán nem kedves a sztori, sőt helyenként olyan kegyetlen lépések vannak benne, hogy megnéztem hány éves kortól ajánlják!
A manipuláció az egyik kedvenc elemem egy könyvben de itt nekem valahogy félrecsúszott. Az írónő próbál minket félrevezetni, végül nem tudod eldönteni, hogy akkor a dolgok tényleg azok, amiknek sejted őket, vagy az túl egyértelmű lenne? Na és itt volt az, ami nekem furcsává tette. Hiába Sage szemszögéből látjuk a dolgokat, lényeges gondolatokat nem közöl velünk. Számomra lényeges reakciók is elmaradtak. Az elején nem értettem Sage ellentmondásosságát sem, de azt legalább még meg tudom magyarázni.
A karakterek közül Sage, Imogen és Mott került közel hozzám. Connert sem értettem, csoda, hogy ezzel a tervvel egymaga állt elő…
A végére felért a könyv oda, ahova már az elején is vártam, szóval mindenképpen folytatom. Tetszett, nem volt rossz :-)

Julie Jamestől eddig még nem olvastam, de kellett a lelkemnek egy kis romantikus limonádé, szóval gondoltam az Az a gyanúm, szerelem tökéletes lesz rá. Faltam a lapokat! Az elején egy kicsit meg kellett szokni a stílust de nagyon szórakoztató volt. Tetszett az egész beépített ügynök felállás, a humor, a karakterek meg pláne. A borokhoz én se értek többet Nicknél, jó volt egy kicsit részletesebben belelátni ebbe a világba. Az első borkóstolóm emlékei is felrémlettek olvasás közben. Pörgött a történet és úgy volt jó, ahogy volt. :D

Ruta Sepetys Árgyalatnyi remény című könyve régóta esedékes volt. Egyáltalán nem bántam meg a rá szánt időt.
Mennyit ér egy eszme, egy idea, egy elgondolás, egy élet? Vagy több tízmilliók élete egy asztal mögül nézve? Játszva a mindenhatót így dönteni mások sorsáról… Két dologgal nem számolt egyetlen diktátor sem.
Az egyik a halál, ami rájuk nézve is elkerülhetetlen.
A másik, ami az egyetlen transzcendens a halállal szemben, vagyis az érzelmek. A szeretet, ami túlélte mindannyiuk borzalmát.



Cassandra Clare az egyik kedvenc írónőm, a fülszöveg megfogott, a borító pedig zseniális. Kell ennél több? Holly Blackkel kiegészülve alkották meg A vaspróbát. Olvasgattam mások értékelését és mindenhol feltűnt, hogy „Harry Potter” így meg úgy. Na ilyenkor örülök, hogy én még mindig nem olvastam el azt a könyvsorozatot. Sokkal több könyv élményét elrontaná, ha hasonlítgatnom kellene hozzá.
Kérlek ne dobáljatok meg, vagy vessetek meg!
A történet is nagyon tetszett, végig pörögtek az események. Nagyon jó az egész iskola- és világfelépítés. A karakterek szerethetőek. Az események ennyire fordulatos alakulására pedig én sem számítottam. Kíváncsi leszek, mi sül ki belőle.
Csak azt sajnálom, hogy nem hamarabb olvastam el! :D 

http://maybeitisaboutthestory.blogspot.hu/2015/06/jennifer-niven-all-bright-places.html
Jennifer Niven All the bright places című könyvéről írtam egy hosszabb értékelést is, amit a borítóra vagy IDE kattintva el tudtok olvasni.



Becca Fitpatrick Crescendóját még mindig a Csitt,csitt sorozat mélypontjának tartom. Nora idegesítő, hisztis viselkedése élvezhetetlenné teszi a könyv első felét, amit Folt sem tud kompenzálni. Tiszta ellentmondás az a lány! :D A stílusa viszont változatlan :)
Ann Aguirre Razorland trilógiájának az első része teljesen beszippantott, felesleges jelenet nem volt benne, repült is a kedvencek közé.
A Helyőrséggel már más volt a helyzet. Az 5*-ot a részemről megérdemli, de kedvenc nem lett. Már unalmas, idegtépő események ia voltak benn, a szerelemi szál az elején még elment de a végére Fakó teljesen kiakasztott
komolyan, mintha az exemet látnám
De! Én még mindig reàlisnak tartom, hogy egyszer erre a sorsra jut az emberiség. A viselkedésük is teljesen ezt a látszatot keltik (pl a bűnbak keresése).
Szóval kíváncsian várom a befejezést! :)

Anna Todd After című könyvében lány kihozza a legjobbat a fiúból, a fiú a legrosszabbat a lányból. A történetben a megszokott a felállás, noha az ellentétek jóval kiélezettebbek. Vagy mégsem?
Nem tökéletes a történet, sokszor idegesítő és hajtépő. Annyi a vita és a veszekedés, hogy már konkrét mintázatot felfedezünk. Viszont minden egyes veszekedéssel kezd helyreállni az egyensúly, a határok pedig elmosódnak.
Annak ellenére, hogy sokszor a fejemet fogtam, olvastatta magát rendesen. A végére pedig felkészülni! Őszintén, én egyáltalán nem erre számítottam, sokkal extrémebb titkot sejtettem.
akit elriaszt, hogy one direction vagy milyen fanfic, ne aggódjon, köze nincs hozzá
A vége után egyszerre sírtam és dühöngtem volna. Az egész könyv alatt azt éreztem, hogy én is ott ülök az érzelmi hullámvasúton.
Ha nem is fog tetszeni, de egy próbát megér elolvasni! ;)

Végül Becca Fitzpatrick Csitt, csitt sorozatának harmadik részét, a Silence-t is újraolvastam a hónapban. Ha nem lennék elfogult, tuti még több dolog is kiakasztana benne, mint amennyi most. A leginkább az, hogy spoiler Norára egyáltalán nincs hatással az, hogy megölte a saját apját, még ha nem is ő nevelte fel. Meg sem rendül attól, hogy kioltott egy életet, legyen akármilyen rossz is. spoiler vége.


Ennyi lett volna június. Ti miket olvastatok? :)

Szép napot!

Lorelei :)

2 megjegyzés:

  1. Se Percy, se Harry Potter? :O
    Van mit bepótolnod :D Egyúttal irigykedem is. Úgy újraolvasnám őket, de minden előzetes, tudás és olvasás nélkül. Ahw :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Percy-t most már kezdem pótolni :D de a HP iránt még mindig nem érzem a vonzást :) :$
      Egyébként sokszor én is úgy szeretnén először olvasni a kedvenc könyveimet *.*
      Majd lehet Percyről is írok, de azt rajtam kívül annyian ismerik, hogy már minek :D

      Törlés