February + March BOOKHAUL

by március 29, 2015 0 megjegyzés
Sziasztok!
A címben említett két hónapban összesen 6 db könyvvel gazdagodtam, ami egy picit szerény szám. Viszont, több szempontból is elégedett vagyok, hát lássuk is a kupacot! :D


Büszke vagyok magamra, mert februárban mindösszesen 2 db könyvet szereztem be és ha ez nem lenne elég, mindkettőt ajándékba kaptam névnapomra.
Persze ez az ajándékozás is jól zajlott. Apukám bejött a szobába, majd kijelentette ,,Rendelj magadnak könyveket névnapodra." Jó gyerek lévén fel is kerestem az alexandra honlapját, ahol a valanetin-napi akciók között sok-sok vágyott könyvet találtam, de végül Ruta Sepetys Árnyalatnyi remény és Julie James Az a gyanúm, szerelem című könyvei mellett döntöttem.
Az előbbiről már sok jót hallottam, tényleg évek óta szemezek már vele, így éppen esedékes volt a beszerzése.
Az utóbbira azért esett a választásom, mert szükségem volt egy egyszerű, romantikus kis limonádéra. Sokat gondolkodtam azon, hogy Julie James hazánkban eddig megjelent könyvei közül melyiket válasszam, de most a borok világa ragadott meg. :)

Még január végén rendeltem meg a Líra honlapjáról Cecelia Ahern Love, Rosie című művét, amit most március elején kaptam kézhez. Amint láttam a könyvből készült film előzetesét, tudtam, hogy nekem ez most kell. És ha már borító, akkor legyen és lehet egy moly válogatós, szóval utánajártam a lehetőségeknek. :D Érdemes egyébként körülnézni a honlap idegen nyelvű könyvei között, mert kincsekre bukkanhat az ember.
A hónap másik angol nyelvű szerzeménye Victoria Aveyardtól a Red Queen. Muszáj volt, beszereznem! Egyszerűen annyi jót hallottam róluk a külföldi vlogosoktól, hogy egy hónapnyi kerülgetés után megrendeltem a bookdepository.com-ról. Hamarosan sort kerítek rá, remélhetőleg a márciusi wrap-upban már benne is lesz. :)
Ami külön öröm ezzel a két szépséggel kapcsolatban, hogy mindkettőt meg tudtam venni a még korábban eladott könyvek árából. A szép nagy összeg elég hamar leapadt. :D

Végül, a hónap végén elromlott a kávéfőzőnk, ami azért fontos, mert apukám elhatározta, hogy körülnéz a Coopban (? ne is kérdezd), ami nekem időt és lehetőséget adott arra, hogy átkutassam a polcot. Sajnos a közelünkben levő Coopot már kifosztották könyvügyileg (nem én voltam!), ezért szerencse, hogy egy távoliba autókáztunk.
500 Ft/db áron képtelen lettem volna otthagyni Samantha Shannon Csontszüretét és Carol McCleary A gyilkosság alkímiáját, plusz az elsőről elég sok jót hallottam ahhoz, hogy magamtól is meg akarjam venni. :)

Ennyi lett volna ez a kis szösszenet, szép napot mindenkinek!
Lorelei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése