February WRAP-UP!

by február 27, 2015 0 megjegyzés
Sziasztok!
Februárban sajnos csak 7 könyvet tudtam elolvasni, 2 pedig átcsúszik márciusra. Nézzük is a felhozatalt.

A hónapot betegeskedéssel kezdtem amihez elmebetegség társult ala Stephen King A ragyogás c. könyvének köszönhetően. Hát eddig nem vagyunk túl jóban drága Stephen King. Nagyon jól írsz, ez tény de nekem túl sok benne a felesleges, unalmas, lassú rész. Meg olyan, olyan kis kiszámítható volt. Kár érte. Talán majd egy másik könyved...

Jeaniene Frost Cat és Bones sorozata hozta meg az újraolvasási lázamat februárban.
 A Félúton a sírhoz erős kezdés. Mindig öröm olvasni, hogy az egyes könyvekbe milyen a vámpírok közösségének működése. A karakterek szerethetőek mind egy szálig, főhőseink pedig erős személyiségek. Bonest imádom, a humor a történet nélkülözhetetlen része. Soha nem unatkozhatunk, folyamatosan pörögnek az események. A vége kemény függővég, de mivel újraolvasás, így fel voltam készülve.

A Colleen Hoover Slammed trilógiát is sikerült befejeznem a This Girllel. Hát..nos…nekem ez nagyon nyálas volt. A történet nem haladt előre csak az első könyvet éljük újra Will szemszögéből a nászútjuk alatt. Kb az utolsó fejezetet és az epilógust hozzátettem volna a második rész végéhez és pont. Kaptunk pluszba két nagyon jó slamet de ugyanakkor Lake képes volt féltékeny lenni a nászútjukon, Will mellett feküdve. Bár azokna ajánlom, akik régen olvasták az első részt, de ilyen közel olvasva a 2.könyv után nekem nem hiányzott.

Jeaniene Frost Karó és sírhant c. könyve a 2.rész a Cat&Bones sorozatban, a kötet időben éveket ugrik de a stílus változatlan (nem úgy, mint a divat :D ). A szerelmi szál ugyan kiszámíthatóan alakul, de annyira fergeteges és továbbra is pörgős a történet is, hogy egy rossz szavam nem lehet. A folytatás...

...a Síri csendben szerintem az eddigi legjobb rész. Ez számomra azért furcsa, mert nagyrészt mindig azok a kedvenc részem, ahol a főszereplők ismerkednek. Az akkori csipkelődések felejthetetlenek. Viszont tényleg egy pillanatra sem unatkoztam.

A sorozat negyedik részéről, a Sírig hű szerelmedről sem tudok mást írni csak dicséretet. Nagyon tetszik, hogy mindig másfajta ellenséggel néznek szembe főhőseink, de közben egymásért is odavannak. Hozta a szokásos pörgős, izgalmas formáját. Egyszerűen hihetetlen ez a páros! Még mindig megunhatatlanok és odaszögeznek a könyv mellé. Ráadásul a mellékszereplőket is imádom! Vladot, Dont és a srácokat.(Tény, hogy a sok elírás már engem is zavart).


Végül Kami Garcia Unbreakable vagyis Törhetetlen című könyvével zárnám a havi összesítőt. Tetszett az alapötlet, kicsit Odaát jellege volt az elején, örültem is neki. 1-2 dolog furcsa volt vagy elkapkodott és hát igen, a vége… DE, mindenképpen elolvasom a következő részt is! Könnyed, gyors olvasmány, egy délutánra tökéletes :-) Bár az is igaz, hogy hiába köt le egy délutánra, mire a folytatáshoz érek, valószínűleg a nevekre sem fogok emlékezni.

Ennyi lett volna február, legközelebb egy book haul összesítésre is készülők márciussal összevonva. :-)

Lorelei :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése