May BOOKHAUL + visszatérés

by június 21, 2016 0 megjegyzés
Sziasztok! Az elmúlt két hónapban annyi tanulnivaló és egyéb teendő gyűlt össze, hogy  (sajnos) nemhogy blogolásra, de még olvasásra sem jutott időm. Viszont, most visszatértem, először is egy bookhaul bejegyzéssel, az elkövetkezendő hetekben pedig igyekszem pótolni az elmaradt értékeléseket is!



Az Alexandra akciója már a hónap elején teljesen elcsábított. Régóta meg szerettem volna vásárolni Anthony Doerr A láthatatlan fény című könyvét, azonban valahogy mindig elkerültük egymást. Most 40% kedvezménnyel szereztem be, nagyon is jó áron. Szintén az akció keretén belül repült a kosaramba Emma Donoghue A szoba című regénye. Leginkább drága Zsófi barátnőm meggyőző erejének köszönhetően vásároltam meg, amúgy valószínűleg csak a könyvtárból kölcsönöztem volna ki.

Két áprilisi előjegyzésem is végre megérkezett. Sarah J. Maas A court of mist and fury-je és Jojo Moyes Mielőtt megismertelekje talán 2016 TOP5 leginkább vágyott könyvei közé tartoznak. Az egyiket 10% kedvezménnyel a Bookdepóról, míg a másikat a Lírából szereztem be. Hamarosan neki is állok az elolvasásuknak. Amúgy megjegyezném, hogy a Jojo Moyes regényből készült filmet egyik mozi sem vetíti drága kis városkámban, tehát repesek az örömtől, mit ne mondjak. :(

Az Athenaeum kiadónak köszönhetően olvashattam Norbert Winney-től a Sárkányok, farkasok és almákat, ami valami fergetegesre sikeredett. A héten remélhetőleg hozom is róla a bejegyzést. Rebecca Chance Luxus és csók című könyvét szintén tőlük kaptam elolvasásra, még csak az elején járok, de kíváncsian várom, hogy mi kerekedik ki az alapsztoriból. Nagyon szépen köszönöm nekik! :)

Pár éve már volt szerencsém Gail Carriger Soulless, Lélektelenjéhez, azonban nem tudom mi okból, de nem folytattam a sorozatot. Viszont az egyik moly 1000 Ft-ért árulta ezt a hibátlan példányt, így nem volt lelkem otthagyni. A Diana Gabaldon műveiből készült sorozatot hétről-hétre követem, azonban még egyetlen könyvét sem olvastam. Sőt, az első két kötet meg sincs, viszont anyukám olvasta és imádja őket és Az utazót is neki ajándékoztam.
Végül az utolsó kupac gyengeségem jeleit mutatja. :D Annyira megörültem és egyszerre meg is őrültem a vizsgaidőszak során, hogy úgy éreztem, megérdemlem őket. Az egyik moly jelezte, hogy le van árazva Cassandra Clare Lady Midnight című új könyve. Gondoltam, na be is szerzem puha kötésben, azonban a kemény változat volt leárazva. Kb 4000 Ft-ért vettem 7000 helyett. Ki nem hagytam volna. Úgy voltam vele, ha már egyszer vásárolok, akkor ellenőrzöm a kívánságlistámat is és csodák csodájára láttam, hogy Cinda Williams Chima The Demon Kingje szintén akciós volt, kb 2400 Ft! Még gyorsan hozzádobtam Rachel Van Dyken The Consequence of Loving Coltonját is, a sok pozitív értékelésnek köszönhetően. Igen, eléggé sokat költöttem a hónapban, júniusban eddig sikerült visszafognom magam és egyetlen könyvre sem költöttem! ;)

Ti miket vásároltatok májusban, hogy telt a hónap, a vizsgaidőszak?

Lorelei

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése