Arthur B. Dumpling: Nyomok Verses - WC papír

by november 24, 2017 0 megjegyzés
 A minden igényt kielégítő szépirodalmi verseskötet! Az önök igényeinek megfelelően wc papírra nyomtatva! Az első és egyetlen szépirodalmi verseskötet wc papíron! Ne engedjen az illemhelyen sem a ponyvairodalom vagy a pletykalapok csábításának!

Egyedi Wc papírok? Hát mentem megnyomom! Amikor Zsebi megkeresett azzal, hogy szeretnék e olyan verseskötet olvasni, amit klotyópapírra nyomtak, először azt hittem, hogy rosszul látok. Aztán csengetett a postás és egy szépen becsomagolt dobozka várt (sajnos kicsit megsérült). Kibontva pedig egy tekercs wc papír fogadott, ami nem csak illatozott, de verseket is ígért nekem.


Megmondom őszintén, nem volt szívem elhasználni. Sőt, a tekercset megkezdeni sem, pláne, mivel olyan béna vagyok, hogy kicsit mindig elszabom a papírt és attól féltem, hogy a szöveg olvashatatlan lesz (Wow. Elég szürreális élmény a wc papír használatomról írni). Lehetséges, hogy így is jártam, amikor végül mégis megkezdtem ezt a kincset, miután hazaértem a kollégiumból egy fáradt hét után. Nincs is jobb, amikor a wc-n versek fogadnak a celebekről szóló pletykák, az igénytelenül megszerkesztett női magazinok vagy a
szórólapok helyett. A következő gondom akkor akadt, amikor (meg akartam nyomni -haha), elgondolkodtam azon, hogyan is kellene tekerni, olvasni az egészet úgy, hogy értelme is legyen.

Viszont a verseket imádtam. Kapunk elgondolkodtató kérdéseket, humoros pillanatokat és társadalomkritikát is. Mindez persze a felszín, mert a sorok között utalásokat találhatunk a „nyomásra”, amit ennyire szórakoztatóvá szerintem még soha, semmi nem tett.

H.I.B.Á.T.L.A.N. :DD 

IDE kattintva ti is rendelhettek egyet magatoknak, a szeretteiteknek vagy bárkinek, akinek a székrekedési problémáira felhívnád a figyelmét.

Lorelei

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése